utvilad

Ja idag kan jag verkligen kalla mig utvilad..
Somnade vid halv 9 igår kväll. Jag var så trött, så jävla slut verkligen!
Sjukt vad trött man blir när man varit så ledsen..

Gick upp rätt tidigt idag och skulle diska och så tänkte jag. Men det verkade inte finnas en enda droppe varmvatten ?
Så det fick faktiskt vara. Så svårt att diska i kallt vatten fan .. Och kallt om händerna blir det :)
Sen gjorde jag mat, kycklinggryta med bambuskott & vattenkastanjer! Skitgott blev det :)
Gick till bussen när jag hade ätit & åkte ner till Ida.
Var där en stund, Levin satt och åt lite. :) Sen gick vi till Willys och handlade lite, sen tog jag bussen hem igen.

Ska väl träffa Freja ikväll en sväng tror jag :) Ringa till mormor ska jag göra också och höra hur hon har det.
Hinner ju inte vara hos henne varje dag tyvärr, så då får jag ringa de dagar jag inte har tid att gå.

Nä, om vi skulle ta och äta lite?! :)
Puss & hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0