träning.

Japp! Idag har jag och mamma tränat. Tro det eller ej ;)
Nä, men det är skönt att komma igång igen. Nu ska vi väl bara se till att vi inte slarvar också!

Vaknade vid 10 imorse, åt lite frukost och gjorde mig i ordning. Gick bort till mormor vid 12 och så gjorde hon klart maten, lutfisk med sås & potatis :) Gött var det, och så åt jag fisk för tredje dagen i rad.. Men dom säger väl att man ska äta fisk 3 gånger i veckan elle? ;)

Vi åt, spelade lite kort & sen åkte vi till Maxi med tomflaskor som vi pantade. Sen skjutsade mormor upp mig till mammas jobb så tränade vi.
På vägen hem åkte vi förbi maxi och där köpte jag ett paket kräftor! Så imorrn ska jag käka kräftor :)

Nu är jag så jäkla trött alltså.. Kan ju i alla fall gå och lägga mig med gott samvete efter att ha tränat :)

Puss & hej leverpastej

Kommentarer
Postat av: julle

neee nu blir jag besviken. du ska äta kräftor och inte bjudit julle?

2011-01-27 @ 21:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0