tisdag.

Tisdag idag, har inte hänt något särskilt.
Vaknade vid 10, gjorde mig iordning & förberedde lite för kvällsmaten. Det vill säga, skalade potatis & gjorde romsås:)

När jag var klar skulle jag cykla till Ida, och jag stod och lirkade med det där jävla cykellåset jag vet inte hur länge men det vägrade gå upp! Fick inte ens i nyckeln.. Bra jobbat! Får väl klippa låset eller vänta till det blir varmare..

Mamma hämtade upp mig hos Ida sen, vi skulle åka & träna men ah.. Vi blev väl lite osams så det blev inte så.
Diskade och gjorde maten, lax med potatis & romsås :)
Får väl hoppas vi åker iväg på torsdag och tränar istället.

Imorn ska jag i alla fall till farmor & farfar och äta mat! Får strömming med mos :) Det är så jädra gott!
Och på torsdag ska jag till mormor och äta mat, då får jag lutfisk.
Fisk 3 dagar i rad, det är rätt okey :)

Nu är jag så jäkla trött så det finns liksom inte.. Vet inte om jag vill gå och lägga mig redan, men absolut inte för sent.
Puss & hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0