snö igen

Godmorgon!
Eller god förmiddag kanske :)

Vaknade vid halv 7 imorse och höll inte på att somna om, skräll..
Men lyckades faktiskt och sov till 10 typ :)
Såg att det har kommit mer snö inatt. Fan att det aldrig kan ta slut eller? Nu är ju jul & nyår över och det är nytt år då kan det väl sluta snöa också eller?
Så typiskt att det ska vara vinter så lååångt efter vintern..

Idag kommer de och tittar på badrummet, så igår skurade jag ju som en tok därinne för att det ska se snyggt ut.
Idag ska jag städa köket & vardagsrummet. Behöver ju faktiskt inte se ut som en svinstia om de ska komma och titta.
Och dammsuga sovrummet, hihi det har jag ju inte gjort än :)
I köket ska det diskas och plockas undan, skulle behöva skura golvet men har ingen lust att göra det på knä för det är ju liiite större yta än badrummet..
Tvätta ska jag nog också göra om det är ledigt!
Tänkte jag ska tvätta mina kläder jag ska ha på morfars begravning så jag inte kommer på det dagen före.
Och så ska jag kolla med mamma om jag kan ta lite galgar hemifrån så länge så jag kan hänga upp mina kläder någonstans.

Nä, mycket som ska göras så det är lika bra att sätta fart!
Puss & hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0