slappt

Hejsan.

Sitter och gör ingenting.. Bobban är i örebro med en kompis, vete fasen när han kommer tillbaka alltså!
Tog lite sovmorgon idag, sen har jag duschat & ätit såklart. Och tvättat, men det är inte klart än ..
Och så har jag bytt gardiner, så nu ÄNTLIGEN är julgardinerna bytta :) Skönt! Ska ta ner stjärnan i sovrummet också bara så är väl julen borta sen :) Inte en dag försent ..
En skulle väl ta och diska också medans man är igång men jag vet inte om jag har någon lust alltså.

Sitter och funderar på vad vi ska äta ikväll. Bobban tyckte vi skulle prova på Mr James, ingen av oss har ätit där än faktiskt. Men jag vet inte, är inte så sugen på det just idag.
Och jag är så sugen på att internetshoppa lite! Satan.. Men måste hålla i pengarna, har ju bara jobbat en kväll den här månaden så lär inte bli mer än en 500 kr nästa månad. Tråkigt!

Nä jag ska väl diska nurå. Kanske ..
Puss & hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0