skräckis

Tjabba.

Vad gör ni ? :)

Vi har precis tittat på skräckfilm.. Vet inte varför jag tittar på skräckfilmer när jag är så jävla lättskrämd ?
Vi kollade i alla fall på Paranormal Activity 2.. Jag rekommenderar att titta på den utan ljud :)
Jag blir inte alls rädd om jag tittar på en film utan ljud, men är ljudet på så blir jag satan så rädd.
By the way, var den ganska bra. Den var snyggt gjord i slutet eftersom det smälter ihop med den första filmen!
Sevärd för er som gillar skräckfilmer i alla fall :)

Nu vet jag inte vad vi gör. Klockan är ju inte så mycket än faktiskt.
Föreslog att vi skulle se på Yes man, för den har jag inte sett. Men det förslaget gick ju inte hem, tyvärr.. Får väl slå på något på datorn jag kan titta på :) Bobban tittar på någon tråkig film på tv.

Och förresten, mina kräftor var jättegoda! Nästan så jag köper ett till paket imorn ;)
På tal om imorn, då ska jag nog försöka köpa mig en hårfärg! Har ju typ orange nu med utväxt. Inte okey.

Nä, ska väl se på någon serie eller så.
Puss & hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0