skit-ams.

Blir så trött på det där jäkla arbetsförmedlingen ..
Har fått brev om att jag ska börja någon typ skolgrej?
Tre månader ska jag gå det här. Aldrig i livet!
Till för att man ska vilja börja plugga igen. Jag VILL börja plugga igen, men inte just nu!! Hur svårt kan det vara att låta mig bestämma det ?

Annars idag har jag varit hos farmor & farfar och ätit strömming med mos :) Var jättegott, och så var det trevligt att åka dit en stund. Har inte blivit så ofta eftersom jag vart mycket hos mormor . Men nu har jag inte varit där sen i söndags, så ska ringa en sväng tänkte jag!
Är ditbjuden imorrn på mat, lutfisk får jag då :) Så det blir fisk för 3:e dagen i rad imorn.. Tur att jag gillar fisk :)

Efter jag varit hos farmor åkte Bobban och jag ner till stan, vi gick in på H&M och jag provade ett par byxor som jag köpte så var det klart! Skönt ibland när man kan göra saker på 10 minuter sådär.. :)

Imorgon hoppas jag i alla fall att jag får min lön! Hade inte fått lönespecifikationen idag så jag vet inte om dom slarvat.. Hoppas inte!

Nä, ringa mormor!
Puss & hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0