Puuuh!

Vilken jäkla lång dag det har varit idag!
Fast ändå så har det gått så jäkla fort.

Vaknade efter 9 någon gång, mormor kom & hämtade mig vid halv 11 så åkte jag med henne till Maxi och handlade. Vid halv 12 var vi klara så då gick jag bort till Ida och hjälpte till lite med Levin medans hon packade och grejade.
Runt 5 eller så kom grabbarna grus och började lasta kärran med hela lägenheten ungefär. Nä, men innehållet i lägenheten;)
Så då började Ida, Julle & jag städa. Och vi städade och städade!
Vid 9 fick det räcka för dagen, då åkte vi hem till deras nya lägenhet medans Ida & Rille åkte med hans bror och köpte pizza som de bjussa på!
Vi gjorde i ordning lite i Levins rum också, och tog lite köksgrejer.

Imorn ska jag tillbaka till den gamla lägenheten och hjälpa till med resten av städningen. Det går nog rätt fort, det var inte så mycket kvar nu faktiskt.
Men då ska vi nog ha lite picknick, jag får ta med kaffe i en termos & göra lite mackor kanske. Och ta med några muffins :) Då har vi det nog bra!

Och Levin har varit sååå himla go idag. Det är han ju alltid, men ja.
Han blev ju lite ledsen där ett tag, och så blev han nog lite rädd när de flyttade ut alla möbler.
Men det gick ju bra ändå :) Han satt hos mig och tryckte på sin nalle medans Ida dirigerade grabbarna vad som skulle iväg och inte, så nog hade vi det bra alltid! :)

Nu ska jag slänga mig i sängen efter en lååång dag. Ont i fötterna som tusan har jag!
Puss & hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0