kräftkväll!

Wiiie! Idag ska jag äta kräftor :) Så gott ska det bli!
Bobban får nöja sig med ungspannaka ;) Han har tjatat om det i några dagar så det blir han nog glad över..
Jag ska nog också smaka lite eftersom kräftor inte är så jättemättande. Var verkligen ÅR sen jag åt ungspannkaka sist.

Idag har jag varit hos Ida & Levin ett tag, vi har lekt lite med Levin och pratat o så dära som vanligt :)
Vid 4 eller något gick jag till Bobbans jobb så åkte vi iväg och hämtade hans bil, och så åkte vi och handlade lite och så.

Imorn får jag nog ta mig i kragen och hänga upp de nya gardingerna som jag fick av mormor igår, och tvätta..
Är så trött på julgardinerna!!

Nä, nu tjatar bobban på att han är hungrig så jag ska väl vara slav och göra mat.. Men först ringa mormor o se hur hon har det :)

Puss & hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0