jobbdag

Godkväll!

Har jobbat ikväll, det är så skönt när man längtar efter att få gå till jobbet och man tycker det är kul!
Så känner jag verkligen dom dagar jag får gå iväg och jobba.
Ibland kan ju dock morgonhumöret svika om man blir väckt halv 7 för att vara på jobbet till kl 8 men ..
Jag trivs som bara den där, alltså!

Annars idag har jag inte gjort ett smack. Tänkte tvätta lite men det blev inte så, inte vet jag om det var ledigt heller.. Haha

Imorn ska jag i alla fall iväg och träna med mamma :) Ska bli gött! Kommer säkert vara helt död efteråt .. Men det är skönt det med! :)
Ska till Ida också under dagen, får se vad vi hittar på :) Hon ska i alla fall få sticka iväg och hämta nya barnvagnen så passar jag Levin sålänge:)
Hon lurade i mig att dom skulle få vagnen om en månad, och jag sitter verkligen och beklagar mig hos Bobban om hur fan tänkte ni nu? Haha bra att man är lättlurad iaf :)

Nä nu ska jag väl gå & lägga mig, även fast det är kul att jobba så tar det på krafterna!
Puss & hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0