godkvällen

Hejsan hoppsan.

Redan kvällen, den här dagen har väl gått ganska fort kan jag tycka..
Har städat, städat, städat & så tvättat lite hela dagen typ:)
Började direkt när jag vaknade imorse men det tog allt sin lilla tid ändå.
Två maskiner tvätt har jag fått undan så det känns gött. Och hela lägenheten är städad, det känns ännu bättre :)
Nu är det bara lite skit som ska slängas så det får vi åka iväg med någon dag så vi får det ur vägen.

När jag hade städat klart allt gick jag till mormor med ett litet stopp hos Ida och sa hej :)
Sen knallade jag bort till mormor, vi tittade lite på tv sen bakade vi muffins som jag fick ta med hem :)
Dom blev inte alls sådär torra som de kan bli ibland utan de var jättesaftiga och goda!
Någon annan dag ska vi baka citronkakor, det är så jävla gott! Har ni inte ätit det har ni verkligen missat något!!

Åkte med mamma & pappa hem till dom så jag hämtade ett brev, lite galgar och så en tröja som jag ska prova om jag kan ha på begravningen ..
Sen skjutsade pappa ner mig hit till Bobban igen :) Så nu har vi ätit och tittat på Mästerkockarna Sverige eller vad det hette:)

Får allt ta och lägga oss snart, jag har huvudvärk och är öm i ta mig fan hela kroppen efter all städning..
Puss & hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0