bingolotto

Goddagens!
Ikväll ska det spelas bingolotto som vanligt med mormor :)
Men jag kan inte fatta att det ska vara så svårt att vinna något någon gång!

Igår var det lördag ja. Var till Bobbans mamma, Bobban skulle kolla till sin cross.
Efter det så åkte vi och handlade till kvällsmaten, vi gjorde egna hamburgare :) Det är ju mycket godare än att köpa färdiga liksom..

Sen gjorde jag mig iordning, fick skjuts av mamma ner till Ida. Tog lite att dricka sen knallade vi bort till en tjej som heter Anna där hon och Angelika var! Hade jättetrevligt hela kvällen, och vid 12 eller så gick vi bort till Woodys!
Det var skitmycket folk där så var rätt trångt, men hade rätt kul ändå :)
Vi gick dock hem vid 1, men det var väl mest pga trängseln. Och ändå är det ju inte löning nu!

Imorrn ska jag jobba. Kvällspass :) Gött ska det bli!
Saknar allt det där stället när jag inte är där, trivs så jäkla bra.
Får se vad det blir annars imorn, tvätta lite kanske..

Nu ska jag väl göra mig klar att gå till mormor om en stund.
Puss & hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0