Begravningen!

Idag har vi varit på begravningen av min morfar.
Var jättejobbigt verkligen, men på samma sätt var det skönt att få avsluta det.
Nu är ju det jobbigaste över och det är bara urnsättning kvar.
Jag känner mig helt tom i huvudet nu, vet inte riktigt vad jag vill ha sagt..
Begravningen var i alla fall den finaste begravning man kan tänkas få och i och med att det inte var i kyrkan kändes det mycket mycket lättare än vad jag trodde det skulle vara..
Lätt har det absolut inte varit idag, och jag har alltid sett begravningar som en hemsk sak..
Men det var det inte idag, det var vackert!
Jag vet faktiskt inte vad jag ska säga.. Jag är bara glad att han var min morfar!


Där rosor aldrig dör
Omkring tiggarn från loussa

Jag saknar dig morfar!

Kommentarer
Postat av: Raipen

Ja, jag vet inte hur jag ska känna... ska på begravning på fredag i finland ;/ farfar som gick bort... allt jag kan säga är ju beklagar, men var ju fint skrivit av dig =) hoppas man med kan känna sån tomhet sen =)

2011-01-18 @ 18:56:11
Postat av: Marie

Jadu, det är inte lätt när någon går bort. Jag hade ju redan sagt hejdå till morfar, men jag var väldigt nervös innan begravningen. Att det skulle bli för mycket liksom! Men det är skönt nu när det är gjort.. Har man släppt alla känslor så som jag har gjort idag kan jag garantera att du kommer vara helt slut efter.. Tack, och beklagar..

2011-01-18 @ 19:21:34
URL: http://maarey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0