all i need is you

Kan inte sluta lyssna på den låten med Idolerna!!
Tycker den är så fruktansvärt bra alltså.. Jays idollåtar är ju också sådana där som jag inte kan sluta lyssna på.
Har han inte så jävla härlig röst eller? Sjukt vad bra han är. Helt galet säger jag bara!

Torsdag idag, så var det fredag imorgon och helg. Det går så fort nu tycker jag, veckorna bara flyger iväg.
Har varit till banken idag i alla fall & satt in pengar på kontot. Men dom har jag ju nästan redat handlat upp ;) Tyvärr inte på kul saker som kläder eller så, utan mat..
Önskar jag kunde få ett jobb så man kan börja unna sig lite kläder någon gång då & då!

Efter banken var jag till arbetsförmedlingen också och fick hjälp med pappret jag ska skicka till försäkringskassan så det får jag gå iväg med imorrn :)
Sen åkte jag till Ida, så gick vi till Maxi och handlade lite. Sen fick jag gå hem och laga mat åt tjatbert. Korvstroganoff skulle han ha :) Blev rätt ok ändå.

Har bakat muffins nu också, med dumle i. Blev lite sådär faktiskt, de blev goda men jag hade ju inte behövt lägga dumlen i botten på muffinsen, fick ju skrapa bort den från pappret haha :)

Imorn ska jag gå till mormor & hämta min post som mamma lämnade där, sen ska jag gå till Ida så ska jag hjälpa henne med Levin, packning, städning eller vad hon nu vill ha hjälp med :)
Hörs imorrn :)

Puss & hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0