20 januari

Godkväll!
Sitter här, nyss kommit hem från mormor.
Funderar på om jag ska ta lite chili con carne att äta nu kanske ..

Har varit hos Ida idag. Egentligen skulle Kochar komma hit och dricka te men hon låg ju visst och sov hela dagen..
Haha så går det när man är nattuggla!
Så jag åkte ner till Ida istället och drack lite kaffe, busade & gosade med Levin och så bakade Ida muffins med hallon & choklad. Riktigt gott faktiskt :)

Gick till mormor när jag hade varit hos Ida och gjorde henne sällskap en stund. Och hon bjöd på semla! Gött :)
Haha, får dra ner lite på godsakerna tror jag.. Men mamma & jag ska väl börja träna till veckan nere på lasarettet! Ska bli skönt att komma igång lite så man kan ta tag i det här.

Nu ska jag äta lite mat, sen ska jag gå & lägga mig.
Puss & hej leverpastej




Livets slut kan ingen hindra
Vackra minnen kan sorgen lindra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0