11 januari

Godkväll kära ni! :)

Har varit en ganska lång dag idag tycker jag, men bra!
Gick upp strax innan 8 imorse och hoppade i duschen. Gjorde mig iordning och åt lite, så skulle pappa hämta upp mig runt halv 10 där och skjutsa mig till vårdcentralen.
Men det hade han visst glömt, så fick ringa och påminna ;)

Skulle till distriktssköterskan där pga att jag har så jäkla ont i örat, men hon vågade inte pilla i mitt öra så fick en tid till läkaren istället och han kikade men öronen såg fina ut. Hade däremot ett sår i halsen som förmodligen är orsaken till att det gör så ont. Förstår inte varför jag ska få sår i halsen!

Efter vårdcentralen gick jag till Amanda, vi drack lite kaffe & så sen gick vi till Milos dagmamma & hämtade honom :)
Och han gick hem helt själv och var så duktig :) Lite halt ibland men ;)
Sen drack vi lite mer kaffe & Carro och Tommy kom en stund också.
Sen mös jag med Milo en stund, han var så snäll så! :)
Åkte med Richard till Ida vid fem, han skulle hämta deras gåstol som Josse ska ha, så stannade kvar hos Ida en stund och drack lite kaffe & gosade med Levin :)

Bobban hämtade upp mig och vi handlade och hämtade brev hos mig, fick äntligen mina pengar! Dock väldigt lite med tanke på vad dom sagt till mig.. Så måste allt ringa imorgon och höra!
Sen har jag städat badrummet.
När jag skulle torka golvet gick det ju ganska snett, skulle vrida ur den där skurgrejen i hinken men då knäcktes hela stången! Rostskadad..
Så slutade med att jag fick sitta på knä och skura golvet med en disktrasa..
Ja, rent blev det verkligen i alla fall!! :)
Dock väldigt ont i rygg och knän..

Nä nu ska jag sova:)
Puss & hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0